AliExpress

פורסם ב 12 דצמבר 2011

AliExpress היא חנות סינית שתוכלו למצוא בה הכל מהכל: גאדג'טים, צעצועים, בגדים, נעליים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד, במחירים זולים ומשלוח חינם.

tomtop

יתרונות
מחירים זולים • מבחר גדול

חסרונות
המוצרים נקנים דרך סוחרים • לא מקבלים פייפאל

AliExpress היא חנות סינית המכילה עשרות אלפי מוצרים שונים במחירים זולים ומשלוח חינם או זול במיוחד.


באתר תוכלו למצוא מוצרים מתחומים שונים כמו גאדג'טים, בגדים, צעצועים, מוצרים לבית ולמשרד, מוצרי יצירה ועוד ועוד.

רוב המוצרים אינם מוצרי מותג, אך הדבר ידוע כשזה נוגע לאתרי מסוג זה מסין, וכמובן מפצה על כך מחירם הזול של המוצרים.

יש לקחת בחשבון שהחנות עצמה היא בעצם במה לאלפי סוחרים שאת המוצרים עצמם אתם קונים דרכם, קצת כמו eBay. אין לכם מה לחשוש, כיוון שאתם מוגנים על ידי החנות במידה שהמוצר לא מגיע, והיא מבטיחה לכם החזר מלא במידה שיש בעיה. אך על מנת להיות בטוחים לגמרי, תמיד כדאי לקרוא את ה-Feedbacks שיש על כל מוכר ולראות אם היו לו בעיות בעבר.

האתר מציע סוגי משלוח שונים, החל מדואר רגיל ועד למשלוחים ע"י חברות משלוחים שמחירם בהתאם. המשלוח הסטנדרטי לרוב לא עולה כסף, אלא אם עוברים משקל מסויים.

באתר קהילה גדולה של קונים שניתן להתייעץ עם החברים בה לגבי מוצרים וסוחרים.

באתר שירות לקוחות הפעיל רוב שעות היימה, וניתן לקבל גם תשובות לשאלות פופולאריות דרך צ'אט אוטומטי (לא נציג חיי).

צורות תשלום

  • Moneybookers
  • כרטיס אשראי בינלאומי
  • Western Union
  • העברה בנקאית

משלוח

  • China Post Air Mail (עד 43 ימים)
  • DHL (עד 8 ימי עסקים)
  • EMS (עד 13 ימי עסקים)
  • TNT (עד 8 ימי עסקים)
  • FEDEX (עד 8 ימי עסקים)

מדיוניות החזרה

  • החזר מלא יינתן לקונה במידה והמוצר לא הגיע לייעדו
  • אין מידע לגבי החזרת מוצרים
כניסה לאתר
http://www.aliexpress.com

419 תגובות ל “AliExpress”

עמודים: [3] 2 1 »

  1. 419
    מאור אומר:

    תעזרו לי בבקשה , מה שהזמנתם הגיע אליכם בחלקים ? כאילו כל פריט בזמן שלו?

  2. 418
    yolei אומר:

    היי אלי,
    על השעונים תצטרך לשלם מע"מ בלבד (185). משלוח דרך EMS אומר שמדובר במשלוח דרך דואר שליחים של דואר ישראל, והם ייגבו ממך עוד משהו כמו 130 ש"ח דמי שחרור מהמכס.
    החבילה אכן תגיע עד לבית שלך.
    המוכר לא דיבר אמת, כי בארץ משלמים מיסים גם על מתנות.

  3. 417
    אלי אומר:

    שלום רציתי לשאול בבקשה אני רוצה להזמין 2 שעונים המחיר עם משלוח EMSיוצא 105.40$ החנות משנחאי סין נעם יכול להיות בעיה עם מכס או משהו כזה?
    ומשלוחEMS מגיע עד לבית איך זה הולך ?
    תודה לעוזרים
    (המוכר בצאט אמר שזה יכתב מתנה ולא יהיה שום מס לשלם)

  4. 416
    ורדה נחמן אומר:

    לא ליפול במלכודת ולא לעשות אתם עסקים. אחרי ההזמנה כל ההתנהלות היא מול הספק. במידה ויש בעיה (במקרה שלי, טלפון שהגיע לארץ לאחר 3 וחצי חודשים!!! וסירבתי לקבל). ה-DISPUTE הוא עבודה בעיניים. לדבר לקיר. ההתכתבות מול הספק (שוב, במקרה שלי) בלתי נסבלת, ברמה של "אני מתחננת, אל תבטלי לי את העסקה, אני מפסידה המון..". הם מציעים לי פשרה, להפסיד 100$ כשהם לא סיפקו את הסחורה בזמן. בקיצור, עגמת נפש ותסכול. NEVER AGAIN

  5. 415
    yolei אומר:

    היי ליאור,
    כן.

  6. 414
    ליאור אומר:

    רכשתי בויזה שלי מוצר מהאתר ובקקשתי החזר כספי הכסף יחזור לויזה?

  7. 413
    yolei אומר:

    כנראה פשוט נפלת על מוכרים שלא שולחים לארץ.

  8. 412
    מיכל אומר:

    אני מנסה לעשות קניות ופשוט על כל דבר זה כותב שזה לא מגיעה לישראל מה עושים?

  9. 411
    הילה דרור אומר:

    היי
    הזמנתי מספר פריטים באלי אקספרס והמידה קטנה מדי.
    האם אפשר להחליף למידה גדולה יותר ?
    תודה!

  10. 410
    yolei אומר:

    היי רומן,
    תצטרך לשלם מע"מ בלבד.
    שים לב שאם מדובר במוצר ששוקל יותר מ21 קילו, תוכל לייבא אותו רק עם חברת משלוחים ולא בדואר אוויר.

  11. 409
    רומן אומר:

    האם מישהו יכול להסביר-אם קונים כיסא נדנדה ב200 דולר ימה עוד משלמים.תודה

  12. 408
    ליאור אומר:

    שלום יש לי שאלה הזמנתי עגלה בסך 9 פריטים הזמנתי את זה רק אתמול עכשיו מתוך ההזמנה יש פריט שאני רוצה להחליף לצבע אחר עם אני יבטל את בקשת ההזמנה זה יבטל לי את כל הפריטים?

  13. 407
    דביר אומר:

    שלום,
    אני בבעיה.
    הזמנתי סכיני גילוח באלי אקספרס.
    למחרת ההזמנה קיבלתי הודעה מהספק שאינו יכול לספק את הפריט עם הסבר ארוך לסיבה. הוא הציע שאבקש REFUND להזמנה שלי והוא יאשר את ההחזר מיידית.
    לצערי, REFUND אפשר לבקש רק ע"י פתיחת DESPUTE להזמנה וזאת אפשר לעשות רק לאחר 6 ימים לאחר שהספק שלח את המשלוח.
    אז במקרה שלי הוא לא שלח וגם לא ישלח.. אז איך אני אמור לפתוח DESPUTE ??
    ניסיתי לעשות ביטול להזמנה (CANCEL ORDER) אך הספק דחה לי אותה.

    מה עלי לעשות ???

    תודה מראש.

  14. 406
    yolei אומר:

    היי בר,
    תלוי מהיכן הנעליים נשלחות. זמן המשלוח מהונג קונג הוא בערך 3-5 שבועות. זמן המשלוח מסין הוא 4-6 שבועות.

  15. 405
    בר גולן אומר:

    שלום, אם קניתי נעליים באליאקספרס, תוך כמה ימים המשלוח יגיע עד לדואר שלי?
    תוך כמה ימים מאז קניית הנעל עד בואה לדואר של העיר שלי?
    ידוע לי שהמשלוח עובר בסיפונות ואחרי זה במכוניות לדואר מרכזי ואז זה עובר לדואר שקרוב לביתי…
    תוכלו להגיד לי במפורש מה קורה? אנא הסבירו לי, תודה! :)

  16. 404
    שרה רחמני אומר:

    שלום אלי אקספרס למה אתם לא עונים לי. אני חושבת אתים מדי פעם עוקצים את אנשים. אולי תגידו אך אני יכלה לתבוה את המוכר. אני לא קבלתי מה שהזמנתי.אך אני יכלה לקבל כסף בחזרה. רשום באתר האמ לא מקבלים מה שהזמנתים מקבלים כסף בחזרה. אך מתי איפו.אני מחקה תשובה. תודה שרה.

  17. 403
    שרה רחמני אומר:

    שלום 1/3-2014 הזמנתי פלאפון.אדין לא קבלתי. פניתי לדואר ישראל. הם אמרו הספק צריך לשלוח תופס לבירור. אך עושים אני לא ידעת. תודה שרה.

  18. 402
    לנה אומר:

    שלום
    עשיתי 3 הזמנות בו זמנית, של lot 6 חליפות, קיבלתי רק הזמנה של חליפה אחת המוכר לא מוכן להחזיר לי את הכסף, אחרי ששילמתי הוא שינה את ההרכב לחליפה אחת. למרות שבהזמנה שלי רשום lot 6 חליפות.
    שתי ההזמנות השניות בכלל לא קיבלתי אותם, וההגנה של הצרכן נגמרה, לפני שנגמר שאלתי אותו מה קורה עם המשלוח הוא אמר שאני יחכה כמה ימים. עבר חודשיים וחצי מאז ההזמנה . מה אני עושה???
    ביקשתי את הכסף בחזרה והוא אפילו לא עונה

  19. 401
    מישהי אומר:

    יש באתר אלי אקספרס מלא דברים יפים יש מותגים שאני רוצה לקנות אבל עכשי אני מפחדת להזמין ואני רוצה ממש להגמין נה אנינעושה?איך לדעת אם הספק אמין או לא?

  20. 400
    אור אומר:

    שלום לכולם חייבת עזרה פתחתי חשבון בעלי אקספרס על אימייל לא תקין (בטעות) משם ביצעתי הזמנות ובטעות הזמנתי פעמיים את אותו המוצר בדיוק, שרציתי לבטל זה לא נתן לי, התייעצתי וחיכיתי 8 שעות ואז ניסיתי להיכנס לחשבון ולרוע מזלי הבנתי שהמייל שלי לא נכון שלחתי איפוס סיסמא אבל איו לי את המייל הזה בפועל ככה שעכשיו בכלל אין לי אפשרות לעשות שום דבר.. מה אני יכולה לעשות במצב הזה?
    תודה מראש:)

  21. 399
    מירי אומר:

    שלום קבלתי הודעה שההזמנה שלי בוטלה בעקבות כך שהזמנה לא שולמה עד תאריך מסויים
    איך אני יכולה לצור קשר אם אלי אקספרס ולבדוק מדוע הכרטיס לא חוייב והאם אפשר לשלם בכרטיס אחר (ישארכרט) שבאתר שלהם אין אפשרות כזו ואיך לא לעשות את ההזמנה מחדש שוב אלא מהמקום שבו היא נעצרה לפני כן היה כתוב שהיא הועברה לישראל
    0545615206

  22. 398
    מעין אומר:

    שלום,
    קניתי נעליים לפני חודשיים וחצי,התשלום בוצע ומשום מה הנעל לא הגיע עד היום.הנעל הגיעה לדואר בטבריה כאשר אני בירושלים ולאחר בירור עם דואר ישראל התברר שמישהו לקח את ההזמנה שכנראה לא הייתה שלי.הסקתי מזה שהייתה טעות כנראה במספר המשלוח.הספק לא עונה לי למילים והודעות מה עלי לעשות?

  23. 397
    yolei אומר:

    היי שרה,
    TopBuy איננה חנות, ואנחנו לא שולחים או מוכרים שום דבר.. אנחנו אתר אינפורמטיבי על קניות באינטרנט. אם יש לך בעיה עם אליאקספרס, תצטרכי לפטור זאת מולם או דרך המוכר ממנו רכשת.

  24. 396
    שלום אומר:

    שלום כולם, אני קונה קבוע באתר אלי אקספרס, כל המוצרים שהזמנתי הגיעו בסוף. אין מוצר מגיע באיחור כי זמן המשלוח תמיד רשום ליד המוצר ויכול להגיע עד ל 60 יום. האתר מאוד אמין. היו לי שני מחדלים ובשניהם קבלתי הכסף בחזרה, אחרי שהם הודיעו לי שהתרר להם שהסוחר ( לא אמין). מספר מעקב זה לא אומר שהמשלוח שהזמנתם אכן בדרך, גם מעטפה ריקה יכולים לשלוח עם מספר מעקב. רק האתר עצמו מגלה זאת ופועל מיד להחזר הכסף. מה שטוב כאן ומרגיע שהאתר לא מעביר את הכסף לסוחר ממנו קנינו עד שמאשרים שקבלנו המוצר.

  25. 395
    שרה רחמני אומר:

    שלום yolei. אני שרה. כמו שאתא בקשת פניתי לדואר ישראל. הם אמרו חבילה שאתם שלכתם מספרו RB979986675CN היה בשם אחר כתבת אחר. הם מוצרו בכתבות רשום על חבילה. דואר ישראל בקש אלי אקספרס צריך למעלות תופס לשלח ל דואר ישראל. בבקשה ממכם תשליכו את התופס ו תשליכו משו הזמנתי. אתם צריכים לכחת אחריות. אנשים משלמים לכם לא מקבלם. אני מחכה תשובה. תודה. שרה.

  26. 394
    שרה רחמני אומר:

    שלום. אני שרה. מספר חבילה RB979986675CN הזמנה היה 1/3-2014. עדיין לא קבלתי. אני פניתי אלי אקספרס הם לא עונים. מה עושים. בדף הם רשמו האם לא מקבלם את הזמנה יש החזיר כספי בחזרה. אז מה עושים. למי אני צריכה לפנות. בבקשה תעזרו לי. תודה. שרה.

  27. 393
    yolei אומר:

    היי שרה, לצערי אני חושבת שתצטרכי לפתור זאת מול הדואר. אם המוכר שלח לכתובת הנכונה, מבחינתו המספר מעקב מוכיח שהוא עשה הכל בסדר.
    נסי לברר מול הדואר למי נמסרה החבילה ולמה.
    אם זה לא עוזר, נסי להתייעץ בפורום כאן: http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=1748
    יש כאן אנשים עם קצת יותר נסיון ממני במקרים כאלה.

  28. 392
    שרה רחמני אומר:

    שלום. אני שרה.ב1/3-2014 הזמנתי באלי אקספרס פלפון בסכום 8200 שקלים עדיין לא קבלתי. לפני חודש שלחתי להם הודעה. הם שלחו תשובה שב4/3-2014 שלחו בפתח תקווה. אני התקשרתי לדואר ישראל הם אמרו כבלנו מספר חבילה שלך שלכנו למישהו אחר. פנתי שוב לאלי אקספרס פעמים הם לא עונים. מה עשים. תעזרו לי בבקשה. תודה. שרה.

  29. 391
    עמי אומר:

    הזמנתי לפני כחודש תיקים ושעונים של שאנל ונעל במחיר יקר מאוד,ועדיים לא הגיעו לי הדברים..איך אני יכולה ליצור קשר עם הספק?

  30. 390
    כפיר אומר:

    שלום לכולם
    רציתי לשתף אתכם במקרה שלי עם אלי אקספרס ובתקווה שאולי אפילו מישהו יוכל לסייע לי במידע או הכוונה , רכשתי 2 שעונים באלי אקספרס המוכר פירסם שהשעונים ברמה גבוהה עם מנגנון שווצרי כשדיברתי עם המוכר בהודעות פרטיות וביקשתי ממנו לקבל תמונות אמיתיות של המוצר הוא שלח הרבה תמונות של שעונים ברמה גבוהה ביותר , ככה האמנתי לו שאכן מדובר בשעונים האלו ורכשתי 2 יחי' ב 230$,אחרי חודש בדואר EMS הגיע החבילה שלא נדבר על זה ששילמתי עמלת מכס 254 ש"ח במקום 35 בגלל שהמוכר רשם את ערך "האמיתי" של החבילה , היום בבוקר הגיעה החבילה פתחתי כדי לראות את השעונים וחשכו עיניי המוכר עבד עליי וקיבלתי 2 שעונים שערכם לא עולה על 35$ ואני אומר את זה מניסיון אני אחסוך את הסיפור על העצבים הכעס והרצון לבכות ,
    תיק כבר פתחתי על המוכר אחרי 3 שבועות שהחבילה לא הגיע וההגנה שלי עמדה להסתיים כרגע הסלמתי את התביעה
    האם מישהו יכול לכוון אותי או ליעץ אותי מה לעשות ? האם בכלל אקבל את כספי בחזרה ?
    תודה מראש .

  31. 389
    מחמוד אומר:

    חברים לא לדאוג, הכל מגיע.. יש איטיות מחרידה במיוחד עכשיו בחודשי הקיץ. גם אני מחכה להמון מוצרים שהזמנתי ועברו כבר חודש וחצי ואפילו חודשיים.. השבוע נמאס לי לחכות למוצר נכנסתי לאתר נתתי פידבק שלילי למוכר וכבר יום למחרת קיבלתי אותו חחחחח תתאזרו בסבלנות!

  32. 388
    רעות אומר:

    ביצעתי אתמול קניה באליאקספרס של מספר מוצרים.פתחתי חשבון חדש שם.לאחר שביצעתי את ההזמנה ושילמתי אני לא רואה שההזמנות מופיעות לי בהיסטוריה.מה זה אומר??

  33. 387
    yolei אומר:

    תודה :)

  34. 386
    dor אומר:

    http://track-chinapost.com/
    זה האתר הכי נורמלי למעקב אחר המשלוח מסין.

  35. 385
    זאב אומר:

    הזמנתי באלי אקספרס נעלי ספורט סלומון לריצת שטח
    קיבלתי מוצר נחות מפלסטיק זול שקשה לקרוא לו נעל ספורט
    זה הגיע ארוז בניילון בלי קופסה.
    הדבר היחידי שניתן לעשות עם הנעלים האלה
    זה לזרוק אותם
    היזהרו

  36. 384
    גלית אומר:

    שלום, ביצעתי מספר הזמנות. אחת מהן הייתה שש זוגות נעליים שעלו לי 205 דולר.
    לביתי הגיע רק 2 זוגות נעליים (וגם לא בצבע שרציתי), שלחתי אינספור הודעות לספק ואין מענה. לאחר חודש וחצי לפתע ההזמנה של כל ששת הזוגות עברה להזמנות שהתקבלו. זה נראה כאילו אישרתי את ההזמנה שהיא הגיע אלי והכל תקין. איך זה הגיוני?
    שלחתי לאליאקספקס הודעה שמפרטת על מה שקרה והם ענו לי למייל שטויות, משהו מדריך לשימוש באתר. אשמח אם תעזרו לי!

  37. 383
    yolei אומר:

    היי קרן,
    הרבה פעמים מוכרים מסין מוסרים מספר מעקב לא תקין.. הייתי מנסה לברר עם המוכר אם יש לו דרך לברר מה מצב המשלוח.

  38. 382
    קרן אומר:

    הזמנתי לפני חודשיים 2 זוגות נעליים וזה עדיין לא הגיע

    כשאני רושמת את המספר מעקב של ההזמנה RB848698183CN זה אומר Unknown(Modify)
    Unable To Track

    תודה :(

  39. 381
    שרה רחמני אומר:

    שלום. אני שרה רחמאני. אני רכשתי מוצר מאלי אקספרס 1/3-214 עד עכשיו לא קיבלתי. שלחתי להם הועדה הם ענו שלחו את החבילה ב4/3-2014 בפתח-תיקווה. התקשרתי בדואר ישראל הרשי. אמרתי להם מספר חבלה הם אמרו שבמספר הזה חוילה הגיה מוצרו למישהו אחר. כחבילה הייתה בשם של משהו אחר. מה אני אמורה לעשות. תעזרו לי בבקשה. תודה. שרה רחמאני.

  40. 380
    ענת אומר:

    שלום, אני ממתינה לנעליים שהוזמנו בתחילת פברואר כל הזמן המוכר אומר שזה תקוע במכס.אני רוצה לבטל את ההזמנה איך אני עושה זאת?

  41. 379
    דינה אומר:

    במהלך השנה האחרונה הזמנתי הרבה מוצרים הכל הגיע אחרי 6 שבועות. הפעם יש בעיה, וכבר עברו חודשיים כמעט. עוד מעט מתחילות מכירות והעיסקה לא תהא שווה. נראה לי שיש סוג של עיכוב אולי בגלל שפה מרגישים שיש בום קניות באתר. כמו כן המידות לא זהות לרגיל. אני לארג' ואחרי ששרפתי כסף על קניות של בגדים הבנתי שמידתי היא אצלם xxxl/ החולצה שהגיעה במידה זו התאימה אז תזהרו!!!!!!!!!!

  42. 378
    yolei אומר:

    היי עדי,
    אם יש לך מספר מעקב את יכולה לבדוק אותו פה: http://www.17track.net
    לגבי סוגי המשלוח – זה תלוי אם המוכר מציע אפשרות כזאת. יש לך אפשרות לבחור את סוג המשלוח ברגע ההזמנה.

  43. 377
    עדי אומר:

    עשיתי הזמנה לצעצועים לבן הקטן שלי וקיבלתי מספר מעקב השאלה עם מי אני מבררת בארץ מה סט אטוס החבילה, כשאני מזמינה בנקסט אני בודקת בדואר, אבל איפה אני בודקת באליאקספרס, מי משחרר את החבילות אצלם? אשמח לעזרה
    בנוסף רציתי לדעת האם ניתן לבחור את המשלח שאני רוצה שישלחו אליי את ההזמנה, אם אני רוצה שרק דרך DHL ישלחו אליי, האם אפשרי ואם כן איך ניתן להגדיר זאת?
    תודה רבה

  44. 376
    bat אומר:

    שלום רב , חדשה באתר…מנסה להבין איך זה עובד, רכשתי באלי אקספרס שני מוצרים לפני מספר ימים, מוצר אחד התקבל והועבר למשלוח ואילו המוצר השני מופיע לי כבר שלושה ימים על "ממתין למשלוח"- מה הכוונה של זה? והאם כדאי לבטל ? בנוסף מדוע חויבתי על התשלום של שניהם ?

  45. 375
    yolei אומר:

    היי רז,
    אני משתמשת ב-http://www.17track.net/

  46. 374
    רז אומר:

    שלום קציתי לדעת באיזה אתר אני בודק מעקב משלוחים

  47. 373
    תובל אומר:

    שלום רב
    ביצעתי הזמנה באלי אקספרס לפני כחודשיים והמוצרים עדיין לא הגיעו
    בשבוע שעבר פתחתי open disput במטרה לקבל את כספי בחזרה.
    אני אמרתי שהמוצרים לא הגיעו כבר המון זמן, והמוכר טען שבגלל עומס בנמל התעופה
    החבילה תקועה בנמל תעופה וייקח לה קצת זמן עד שתגיע אז שאחכה בסבלנות.
    לחצתי accept ועכשיו רשום לי Fund Processing

    מה זה אומר??

    תודה על העזרה

    תובל

  48. 372
    yolei אומר:

    היי יוחאי,
    מנסיון שלי עם החזרים עם הויזה של הדואר, יכול לקחת עד שבוע לכסף לחזור בחזרה לכרטיס.

  49. 371
    yolei אומר:

    היי תומר, לא ממליצה לך לקחת סיכון. במכס רגישים במיוחד לסמארטפונים והם יודעים שהמחיר האמיתי שלו הוא לא 100$ :)

  50. 370
    תומר אומר:

    האם כדאי לקנות iphone 5s ב 100 דולר?

  51. 369
    יוחאי אומר:

    היי חייב דחוף עזרה קניתי קיט מנוע מאלי אקםפרס ב225 דולר הוא לא יצא למישלוח כבר כמה ימים שאלתי תמוכר והוא לא ענה אתמול הוא אמר לי לבטל תקנייה ביטלתי היה רשום PROCCESING FUND והיום FINISH ואני מישתמש בוויזה של דואר דולר ולא חזר כלום זה כימעט אלף שקל ואני לא יודע מה לעשות בבקשה עזרו לי

  52. 368
    yolei אומר:

    היי אורי,
    פנה לשירות הלקוחות של אליאקספרס:
    http://www.aliexpress.com/help/contactus.htm

  53. 367
    אורי אומר:

    הזמנתי לפני כארבעה חודשים נעליים מאליאקספרס, שלחתי יותר מידי הודעות למוכר אך אין שום מענה .
    מה הפתרון ? תודה לעונים.

  54. 366
    yolei אומר:

    היי נוי,
    ניתן ליצור איתם קשר כאן:
    http://www.aliexpress.com/help/contactus.htm

  55. 365
    נוי אומר:

    הי הזמנתי כמעט 10 פריטים ביום ראשון 4/5 נשלח אלי בצאט של האתר שיש בעיה ושחלק מהדברים לא
    יכולים להגיע אלי אמרתי שיבטלו לי את ההזמנה רשמו לי שלא נלקח
    ממני כסף ,כשאני בדקתי ראיתי שכן נלקח ממני הכסף והסכום לא ממש קטן
    מה אפשר לעשות ?ואיך אני מוצאת את המספר של השירות לקוחות של aliexpress
    תודה.

  56. 364
    yolei אומר:

    היי שרה,
    קודם כל ברצוני לציין שTOPBUY היא לא חנות. אנחנו סה"כ מסקרים חנויות ששולחות לישראל, ואין לנו קשר ישיר עם אף אחת מהן.
    לפי מספר המעקב, החבילה יצאה מסין לישראל ב23/03. חבילות מסין מאוד איטיות, במיוחד עם פסח שהיה באמצע. בנוסף יש סבירות שהחבילה פשוט תקועה במכס, כיוון שמדובר בסמארטפון, ובמכס אוהבים מאוד לעצור חבילות כאלה..
    כשלב ראשון, נסו ליצור קשר עם המכס, ולבדוק שהחבילה שלכם במקרה לא שם.
    אם אתם מוודאים שהיא לא במכס, פנו למוכר באלי אקספרס, ואם זה לא עוזר אז לשירות לקוחות של AliEpress עצמם.
    אם כל זה לא עובד (ובתקווה שלמת באשראי), תוכלי לדווח על כשל תמורה לחברת האשראי.

  57. 363
    שרה רחמני אומר:

    אנחנו הזמנו טלפון inew i6000 ב1 למרס,ועד עכשיו הוא לא הגיע ולקחתם לנו את הכסף מהבנק !!
    המוצר הזה הוא מספר הזמנה : 61251398879305 ומספר חבילה : RB979986675CN מה אנחנו אמורים לעשות ?

  58. 362
    yolei אומר:

    היי לירז,
    אלפי ישראלים רוכשים מאלי אקספרס. נכון שיש מקרים שבהם החבילות לא מגיעות, אבל דווקא מרוב האנשים שאני מכירה (וגם מנסיון אישי) החבילות מגיעות ליעדן.
    קחי גם בחשבון שמשלוחים מסין/הונג קונג די איטיים, כך שעוד לך מה לדאוג.

  59. 361
    yolei אומר:

    היי ארז,
    מנסיון שלי, החזר יכול להגיע לויזה גם אחרי שבועיים, כך שעדיין לא הייתי דואגת.
    אם אתה רוצה לדבר עם השירות לקוחות, אתה יכול לעשות זאת כאן:
    http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
    (יש להם גם צ'אט שפעיל בשעות מסויימות).

  60. 360
    לירז אומר:

    אני קוראת את התגובות שלכם ובא לי לבכות…. בצעתי לפני שבועיים רכישה של 20 מוצרים ממוכרים שונים בסכום נכבד ביותר. יש לי תחושה ששמתי כספי על קרן הצבי… ועוד עכשיו עם השביתה של הדואר- בכלל אני לא אופטימית.

  61. 359
    ארז אומר:

    HELPPPPP

    לאחרונה ביצעתי כמה הזמנות של סירה, אביזרי קמפינג ואופניים.

    לאחר מספר ימים ALIEXPRESS הודיעו לי שהעסקאות במצב FROZEN (מוקפאות) כדי להגן עלי מפני חששם מספק לא אמין "ושעלי להמתין עד לאחר הבדיקה.

    לאחר כמה ימים כל אותן עסקאות היו בסטטוס של PROCCESING FUND ולאחר עוד כמה ימים FINISH.

    אני מניח שפעולה זו מאשרת את החזרת הכספים לכרטיסי (ומדובר על מאות רבות של דולרים)

    בכרטיסי האשראי שלי בפועל לא זוכיתי
    ומאידך איני יודע למי לפנות.

    אבקש את עזרתכם הברוכה למייל של התמיכה הרלוונטי ב ALIEXPRESS שאוכל לבקש מהם פרטים על ההחזר

    תודה רבה רבה רבה

  62. 358
    yolei אומר:

    היי דנה,
    במשלוח בדואר אוויר, המגבלה היא 20 קילו.

  63. 357
    דנה אומר:

    היי
    מי יודע מה מגבלת המשקל של המוצר שהוזמן מחול ?

  64. 356
    יוני אומר:

    ממליץ בחום להצטרף לקבוצת פייסבוק
    https://www.facebook.com/groups/Alibuy2/

  65. 355
    yolei אומר:

    היי אורית,
    משלוחים מסין די איטיים, ויכול לקחת להם 4-6 שבועות להגיע לארץ. כך שיש עוד זמן :)

  66. 354
    אורית אומר:

    קניתי מהאתר אליאקספרס בתאריך 5.4.14 נעליים ועדיין לא הגיע . בדקתי באתר http://17track.net/ המשלוח במצב הובלה ,בנוסף בדקתי בדואר סין לפי מספר מעקב והוא יצא בתאריך 14.4.14 .מתי אמור להגיע המשלוח?

  67. 353
    ענת אומר:

    שלום רב,

    ב 17.2 הפליגה המכולה עם נעליי סלומון עד היום לא קיבלתי את המוצר!!!!!

  68. 352
    עדן אומר:

    היי שלום
    קניתי מהאתר מוצרים ונכראה לא שמתי לב שרשמתי את המייל לא נכון. וכבר חויבתי בכרטיס האשראי מה ניתן לעשות כדי להתעדכן במשלוח ואיך אפשר ליצור איתם קשר בנושא זה ?
    אשמח לתשובתכם
    תודה

  69. 351
    yolei אומר:

    היי אליה,
    את המספר מעקב אתה צריך לבקש מהמוכר.

  70. 350
    אליה אומר:

    שלום, הזמנתי לפני כ- חודשיים נעליים מאלי אקספרס והם לא הגיעו, דיברתי עם המוכר והוא אמר שהנעליים ממתינים לקבלה ונתן לי אתר של סין או משהו כזה שדרכו נשלח ההזמנה אבל אין לי מספר הזמנה כדי לחפש את ההזמנה שלי. מישהו יודע איך אוכל לקבל מספר הזמנה איפה מוצאים את זה ? אגב, גם לא קיבלתי מספר מעקב,

  71. 349
    דוקטור גב אומר:

    קניתי יותר מ 100 מוצרים מהאתר. חוץ מאחד הכל הגיע. בגלל איחור החזירו לי את הכסף וכשקיבלתי את המוצר הם לא רצו לגבות שוב את הכסף. בעיקרון הכסף יורד מיד בקניה לעלי אקספרס ואם מאשרים את הגעת המוצר הכסף עובר לספק. תשתמשו במעיל הם עונים ובדרך כלל מהר.
    מבחינתי אחלה אתר.

  72. 348
    קונה אנונימי אומר:

    קניתי באליאקספרס 11 מוצרים ממוכרים שונים , תמיד דאגתי לקנות ממוכרים עם דירוג גבוה בלבד מינימום 97% , קיבלתי את כל המוצרים בדיוק כמו שהזמנתי חוץ ממוצר אחד שקיבלתי שונה ממה שהוצג באתר , פניתי לאתר ולאחר משא ומתן האתר זיכה אותי במלוא הסכום . אני דווקא חושב שהאתר טוב חוץ מזמן המשלוח הארוך , אם דואגים לבדוק טוב את דירוג המוכר ומבצעים עבודת הכנה טובה לפני הרכישה ולא מתפתים למחירים נמוכים מידי אצל מוכרים מסויימים , אין סיבה שלא תהיו שבעי רצון מהקנייה באתר.

  73. 347
    yolei אומר:

    היי תומר,
    לצערי ללא מספר מעקב זה בלתי אפשרי לדעת האם החבילה בכלל קיימת והאם יצאה מתישהו לדרך.

  74. 346
    אריק אומר:

    תתקשר לחברת האשראי וטבטל את העברת הכסף תראה איך כולם חוזרים אלייך כמו עכברים

  75. 345
    תומר אומר:

    ביצעתי הזמנה דרך עלי אקספרס.
    הגנת הרכישה הסתיימה לא קיבלתי את המוצר ואין מידע כאשר אני מקליד את המספר מעקב פניתי למוכר ביום שהסתיימה בהכנת רכישה הוא אמר לי חבר אל תדאג זה בדרך אליך. היום פניתי לכלי אקספרס והם אומרים שהם יחזירו לי את הכסף השאלה שלי היא האם המשלוח יצא אליי או לא? איך אני מקבל מידע כי המוכר לא עונה לי?!

  76. 344
    yolei אומר:

    היי יואב,
    למען האמת, לא תמיד האשמה במוכרים (אלא אם הם מסרבים לדבר איתך). קרה לי כבר כמה פעמים שהזמנתי ממוכרים סינים באיביי (שנחשב ליותר בטוח בגלל פאיפאל), ולא קבלתי את הסחורה פשוט כי היא נעלמה לה בדואר, או הגיעה אחרי כמה חודשים טובים.

  77. 343
    יואב אומר:

    אתר חרא… יושבים שם נוכלים שגובים כסף ולא מספקים סחורה, הזמנתי 15 מוצרים מתוכם 5 לא הגיען . אין למי לפנות וגם אים מענה . מציע לכם לקנות נאייבי קצת יקר אך האיכות יותר טובה….

  78. 342
    נחמה אומר:

    שלום קניתי נייד אצל ספק סיני והוא חא עובד אפילו לא עולה הספק ביקש שאשלח אליו חזרה אל לא שולח לי את הכתובת שלו. את הכסף הוא קיבל ואני נשארתי בלי מכשיר נייד כיצד ניתן להתלונן באלי אקספרס כדי שיגרמו לו להגיב.. תודה

  79. 341
    yolei אומר:

    היי חן,
    הייתי פונה למוכר כדי לראות מה מקור הבעיה ולבדוק שהחבילה אכן נשלחה.

  80. 340
    חן אומר:

    היי קניתי מוצרים באליאקספרס ביותר מ100 דולר לפני שבועיים, קיבלתי אימייל שהתשלום התקבל על כל מוצר, אח"כ קיבלתי מייל שהמוצרים נשלחו, על כל מוצר שהזמנתי,
    ב15 לחודש קיבלתי כי ההזמנות שלי בוטלו בגלל שלא בוצע תשלום.
    לפי הרישומים של האשראי הכסף כן הועבר.
    מה אני עושה?
    מאד קשה בכלל ליצור איתם קשר?
    להמשיך לחכות למוצרים?

  81. 339
    shalev אומר:

    אני קניתי נעלי salomon ויום אחר כך בדקתי וראיתי שלקחתי מידה קטנה ממה שרציתי. האם אפשר לבטל את ההזמנה ואחר כך אחרי ששיניתי להזמין שוב?

  82. 338
    אבי אומר:

    הי,
    הזמנתי נייד שלאחר יום הפסיק לעבוד.
    פניתי לספק וישנה הרגשה שהוא מתעלם ומשתמש בתרוץ של היה חג וכאלה
    כבר שבוע שהוא לא עונה. יש למישהו מושג האם יש טעם לפנות ולהתלונן בפני האתר?

  83. 337
    yolei אומר:

    היי אבייה,
    בעיקרון למשלוחים מסין לוקח 4-6 שבועות להגיע לארץ, כך שייתכן שהיא עוד תגיע.
    אבל בכל מקרה, במקרה של בעייה פני למוכר.

  84. 336
    אביה אומר:

    קניתי מלקטת (פינצטה) מיוחדת לבניית ציפורניים לפניי יותר משלושה שבועות. בכרטיס האשראי שלי סומן לי שהתשלום עבורה ירד. אך הסחורה לא מגיעה. התכוונתי לבדוק את זמן הגעת הסחורה והדיוק, לפני שאני קונה סחורה במחירים גדולים יותר.מה אני עושה, …?

  85. 335
    גל אומר:

    הי,

    הזמנתי שמלה ולא הגיעה. (כפי שכתבתי כאן לפני כמה שבועות והנחת אותי בזמנו כיצד לנהוג וכך עשיתי. תודה!)
    לבסוף שורה ארוכה של התכתבות ביני לבין הספק, פתחתי "סכסוך" ובקשתי את הכסף חזרה. המוכר לא ענה ולפי שעון הזמן נשאר רק עוד שעה וחצי!

    מה זה אומר? אם המוכר לא הגיב האם אני אקבל את הכסף חזרה??

    אני אשמח לתשובה מהירה כי עוד שעה וחצי הזמן עובר ואני לא רוצה שיהיה מאוחר מידי לתגובה מצידי.

    המון תודות!

  86. 334
    אור אומר:

    אין מבצעים הזמנההה??מה עלי לעשות

  87. 333
    judy אומר:

    אני ביצעתי הרבה מאוד הזמנות דרך האתר. המשלוחים מגיעים באיחור רב.
    כשקיימת בעיה עם משלוח אז אין עם מי לדבר.אני קיבלתי שני מוצרים שבורים,צילמתי אותם וביקשתי לשלוח חדש(היה רק חלק מהמוצר לא כולו) ומכיוון שכבר עבר הזמן גם לא יכולתי לפתוח סיכסוך לכן פניתי ישירות למוכר ולא קיבלתי חדש למרות הבטחותיו.
    במשלוח אחר קיבלתי שלוש גופיות במקום ארבע ועד היום לא קיבלתי את הרביעית למרות שפניתי מספר רב של פעמים למוכר עצמו.
    כמובן שיש עוד הזמנות בדרך למרות שבוצעו בחודש אוקטובר-אין עם מי לדבר. ההזמנה מבחינת האתר נסגרה ואין לי אפשרות לפתוח סיכסוך. בקיצור תיזהרו!!! אין שרות לקוחות נורמלי ואין עם מי לדבר אחרי שההזמנה נסגרת.

  88. 332
    yolei אומר:

    היי ניקה,
    פני למוכר ושאלי אותו כיצד לשלם לו שוב.

  89. 331
    ניקה אומר:

    היי, שאלה לי
    אחרי כ-40 יום של המתנה למשלוח פתחתי סכסוך
    וביקשתי להחזיר לי את הכסף, המוכר לא התעיחס בזמן, הכסף הוחזר ופתאום למחרת הגיעו המוצרים ועכשיו המוכרת מבקש לשלם לו שוב, איך אני עושה את זה?

  90. 330
    גל אומר:

    הי,

    תודה על תשובתך. פניתי למוכר, אני כבר מתכתבת איתם שבועיים.
    הם טוענים שאין בעיה (לא במספר חבילה ולא בכתובת שלי) ואצליהם מופיע הפריט עדין במעבר.

    דברתי עם אחראית משמרת בדואר ישראל (בטלפון 171) היא אמרה לי שהמספר פריט (Tracking Number)שנתנו לי לא שייך אלי אלא למישהו אחר בעיר אחרת וכבר אספו את החבילה שם.

    האם מוכר מצבים כאלו : ומה עושים???

    המון תודות!

  91. 329
    yolei אומר:

    היי סי,
    צרי קשר עם המוכר ובררי איתו מה קורה במקרה כזה. מקסימום בקשי ממנו לבטל את העסקה.

  92. 328
    סי אומר:

    היי
    הזמנתי שרשרת מהאתר וירד לי החיוב בויזה כתוב שיש מינימום של 10$ מהמוכר אבל קניתי רק בפחות מדולר האם ההזמנה בכל זאת תגיע כי חוייבתי

  93. 327
    yolei אומר:

    היי גל,
    מוכרים סינים באמת מספקים מספר מעקב לא תקין הרבה פעמים, ולכן קשה לדעת אם באמת מדובר בחבילה שלך או לא..
    נסי לפנות ישירות למוכר ולראות מה לו יש להגיד.

  94. 326
    גל אומר:

    הי,

    התיעצתי כאן בעבר ומאד עזר לי.

    קינית באליאקספרס כמה דברים והכל היה בסדר.

    ההזמנה האחרונה שלי היא שמלת ערב שהזמנתי, וכשבדקתי באתר דואר ישראל לפי מספר ההזמנה שלי באלי אקספרס, היה רשום לי שהחבילה הגיעה לאלישמע.

    אני גרה במרכז, בעיר. לא באלישמע.

    התקשרתי לדואר ישראל ואמרו לי שם , שהאתרים הסיניים לפעמים נותנים מספר הזמנה שגוי.

    פניתי לאליקספרס וספרתי שיש בעיה.
    הם כל הזמן עונים לי שהם (אליאקספרס) בדקו והכל בסדר. שאני אמתין בסבלנות והחבילה תגיע.
    אמרתי להם (עם סימני קריאה) שלפי דואר ישראל החבילה הגיעה לאלישמע ואני לא (!!!!) גרה באלישמע.

    מה אני עושה????
    השמלה לאירוע שמתקרב ממש.

  95. 325
    merav אומר:

    הי לכולם׳ הזמנתי לפני שבוע בעלי אקספרס חלק מההזמנות נמצאות בסטטוס "unconfirmed delivery" מה זה אומר?? תודה

  96. 324
    yolei אומר:

    היי אורנה, מתי נשלחו המוצרים, באיזו שיטת משלוח ומאיזה מדינה?

  97. 323
    אורנה אומר:

    היי
    אני מתלבטת עם יגיעה אליי המוצרים שהזמנתי
    האם רוב הסיכויים שלא יגיעה
    מישהו יכול לעזור לי

  98. 322
    אוראל נתיב אומר:

    2014\1\8
    עד עכשיו הזמנתי 50 מוצרים מתוכם 2 לא הגיעו בטענה שהכתובת לא נכונה – וזה אותה כתובת לכול שאר המוצרים
    בדקתי באמת המוצר הגיע לארץ אבל משום מה דואר ישראל החזיר

    רוב המוצרים נחמדים וזולים יותר מישראל

    5\6 מוצרים היו דפוקים

  99. 321
    עינב אומר:

    יש לי שאלה אים קניתי מוצר אתמול מעלי אקספרס איפה אני רואה את המשלוח ???בסיום הקניה ראיתי שכתוב ההזמנה הצליחה

  100. 320
    זוהר אומר:

    היי חברים,
    מישהו יודע לגבי פלאפון גאלקסי s4. הזמנתי עכשיו אחד כזה ב 100$
    האם למישהו יש חוויות טובות / רעות לגבי השימוש בו?

  101. 319
    yolei אומר:

    היי אורית,
    מה קרה לחבילה עצמה? האם נשלחה לכתובת הנכונה ומי בעצם קיבל אותה לידיו?

  102. 318
    אורית אומר:

    אתם יושבים כאן לדבר ואני בוכה!!! קניתי עגלת תינוק ב539 דולר בסייל.
    כל פעם שנכנסתי לבדוק את ההודעה,ראיתי "נשלח" ו"ממתין לקבלה" פתאום,ביום האחרון של החודש שעבר,דצמבר-ראיתי שכתוב :"הסתיים" טיפול
    החבילה נמסרה ליעדה,בכרמיאל.לפני עשרה ימים,כך היה כתוב עפ'י מס המעקב שנתן לי הרמאי הזה.
    בירור קצר עם הדואר שם העלה שאכן הגיעה ונאספה כבר חבילה קטנה,בטח לא עגלה לתינוק.
    פניתי אילו והוא "מצטער" הפסדנו כסף בסייל הזה,ולא מתכוון שלוח לי את העגלה או את הכסף,כי פג תוקף האפשרות לפתוח "תיק בירור" כך אמרו לי,או בלשון האתר "סכסוך" ואני כאן אוכלת את הלב ולא מאמינה שאראה את כספי בחזרה.
    השירות לקוחות אליו פנינו-ענה שהם רואים בחומרה,ויתנו תשובה תוך 3 ימים וזה כמבון פניה לספק ו"שכנוע" אני בלחץ מטורף פה,על גודל ההפקרות והאכזבה,ואין לי לשלם שוב על עגלה אחרת!!!סמכתי על מה שקניתי ועל האתר הרע הזה,סמכתי ונותרתי ללא עגלה וללא כסף.אנימשתמשת עכשיו בעגלה מושאלת מחברה,שהצילה אותי ברגע האחרון.
    עודדו אותי-או תפנו לאן שהוא,שיעשה שם סדר.
    תודה.

  103. 317
    yolei אומר:

    היי רונה,
    אם למוכר יש הרבה מכירות ותגובות חיוביות יש סיכוי טוב שהוא מוכר אמין.
    מבחינת ביטחון קנייה אבל הייתי ממליצה דווקא על איביי. העניין הזה קצת בעייתי באליאקספרס.

  104. 316
    רונה אומר:

    היי יולי,
    אף פעם לא התנסתי ברכישה מהאינטרנט, אשמח לקבל טיפים איך להיזהר מנוכלים, איך נירשמים לאתר אלי אקספרס, איך אוכל לברר האם הספק אמין?

  105. 315
    אנה אומר:

    הזהרו מהאתר הזה!!
    הרבה מוצרים מגיעים שבורים, לא כפי שמתואר באתר וביגוד מידות לא נכונות – ה S שלהם זה כמו XXS של הארץ וה L שלהם זה כמו S שלנו.
    המוכרים עצמם מוחקים תגובות שליליות שמפורסמות עליהם ולכן כל מוכר שני תראו אצלו אותה תגובה "Excellent"
    רוב הפעמים הם בכלל לא עונים ולא מתייחסים.
    כבר פעמיים לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי והמוכרים לא התייחסו והנהלת אלי אקספרס אין שום דרך ליצור איתם קשר, האתר לא עובד אם PAY PAL כי הם סירבו להמשיך לעבוד איתם עקב תלונות רבות של לקוחות.
    על אחריותכם.

  106. 314
    yolei אומר:

    הם מודיעים מראש (מתקשרים כשהחבילה גמיעה לארץ). הבעיה היא שהם מציבים עובדה מוגמרת, למרות שאפשר לנסות להמקח איתם.

  107. 313
    מיכל אומר:

    באמת? גם אם החבילה שוקלת 0.5 ק"ג?
    זה חוקי בכלל שהם גובים כסף במעמד המסירה בלי שהודיעו עליו מראש?

  108. 312
    yolei אומר:

    היי מיכל,
    למרות שהחבילה שלך פטורה ממיסים, פדקס גובים דמי "טיפול" בסך של 127 ש"ח (הם אגב החברה הכי יקרה כשזה מגיע לטיפול בחבילות שפטורות ממכס).
    ראי כאן: לינק.

  109. 311
    מיכל אומר:

    הזמנתי שמלה מהאתר שעלתה 40 דולר וביקשתי משלוח דרך פדקס בעלות 20.52 דולר,סה"כ 60.52 האם אני אהיה צריכה לשלם מכס/ מיסים/ או משהו נוסף?
    כי אמרו לי שבפדקס מוסיפים כל מיני עמלות אם עלות החבילה היא מעל 60 דולר, הם יעשו לי בעיות על ה52 סנט האלה?

  110. 310
    yolei אומר:

    היי סמי,
    דווקא לא מוזר. מספרי מעקב לא תמיד מדוייקים, ודואר ישראל גם לא מראה מה מצב החבילה עד שהיא כבר בארץ..
    נסה להשתמש ב17track.net במקום.

  111. 309
    סמי אומר:

    הזמנתי מ 5 סוחרים שונים מוצרים ( סה"כ 5 מוצרים)
    הוא נתן לי מספר הזמנה ומספר מעקב
    אני נכנס לאתר של דואר ישראל לראות מעקב על המוצר אבל זה לא מוצא לי אותו
    הזמנתי את המוצרים לפני 10 ימים
    מוזר?
    אשמח לעדכון תודה רבה!

  112. 308
    yolei אומר:

    היי נתנאל,
    למרות שחלק מהמוכרים באליאקספרס באמת מוכרים מותגים במחיר מוזל, החלק השני מוכר זיופים. לצערי אין דרך ודאית לדעת מה בדיוק מקור המוצר. אתה יכול לנסות לקרוא תגובות על המוכרים ולהתרשם מקונים אחרים.

  113. 307
    נתנאל אומר:

    אהלן!
    אני רוצה להזמין סופטשל של nort face מאליאקספרס מצאתי כמה מוכרים אבל פתאום שאלתי את עצמי אם זה נראה בדיוק כמו המקורי כי בחלק מהתמונות הלוגו שנמצא מקדימה על החזה מטושטש או שאינו מופיע, איך אפשר לדעת? תודה!

  114. 306
    yolei אומר:

    היי כפיר,
    לאחרונה היו עיכובים במשלוחים מסין, וכבר היו כמה חבילות שקבלתי אחרי חודשיים..
    אם המשלוח נשלח בדואר אוויר הוא יגיע לסניף הדואר ליד ביתך.

  115. 305
    כפיר אומר:

    שלום,
    הזמנתי מאתר aliexpress כמה מוצרים. עבר כבר חודש, ועוד לא הגיע לי שום מוצר.
    רציתי לדעת איך אני מברר ועם מי והאם זה מגיע לי עד הבית או לדואר המרכזי שליד ביתי.
    אפשר לסמוך עליהם שבסופו של דבר זה יגיע?
    כי אמרו לי עד 3 שבועות
    תודה

  116. 304
    אנה אומר:

    תגובה על האתר:
    הזמנתי כבר כמה פעמים מהאתר ואני ממליצה להזמין ממנו אך לא כל דבר.
    למשל איפור ואביזרים לבית מומלץ אך היזהרו מהזמנת נעליים וביגוד עקב מידות לא נכונות שהם מפרסמים לעומת מה שבאמת מגיע וזה כבר קרה לי דרך האתר הזה כמה פעמים.
    בנוסף הזמנתי מוצר אחד שלא הגיע אליי לאחר שרשמתי 3 פעמים הודעה למוכר הוא לא ענה לי לאף אחת מהם ובנוסף מחק את התגובה השלילית שלי :/
    היום אפנה כבר לאתר עצמו ואקווה שהם כן יעשו משהו בנידון.
    בנוסף שחכתי לציין שהמשלוח לוקח בין שלושה שבועות ועד חודש ושבוע אפילו.

  117. 303
    הדר אומר:

    בבקשה תעזרו לי!

    הגיע אליי פריט שונה לגמרי ממה שהזמנתי, מבחינת צבע, עיצוב , איכות וקרוע!
    פתחתי סכסוך והקונה לא אישר אותו. הוא רוצה שאני אשלח לו איזשהו קוד שמחובר לפריט ושאני לא מוצאת אותו, והוא אומר שעכשיו הוא לא יכול לעזור לי.

    יש אפשרות לא לקבל את ביטול הסכסוך שלו ו"להסלים את הסכסוך". מישהו יודע מה ההשלכות של זה?

    תודה!

  118. 302
    18 אומר:

    איפה אני רואה מי הספק ? ואיך יוצרים איתו קשר???

  119. 301
    yolei אומר:

    אם ברשותך מספר מעקב ניתן לעקוב אחרי החבילה באתר הבא:
    http://17track.net

עמודים: [3] 2 1 »


השאר תגובה

כתבות אחרונות

שאלות ותשובות

סגור

שאלתך נשלחה בהצלחה!

יש לכם שאלה בנוגע להזמנה באינטרנט? שאלו כאן, ונשתדל לעזור בהקדם האפשרי!

שם *
אי-מייל *
אתר (כולל http://)
נושא *


השאלה *
שדה חובה *