AliExpress

פורסם ב 12 דצמבר 2011

AliExpress היא חנות סינית שתוכלו למצוא בה הכל מהכל: גאדג'טים, צעצועים, בגדים, נעליים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד, במחירים זולים ומשלוח חינם.

tomtop

יתרונות
מחירים זולים • מבחר גדול

חסרונות
המוצרים נקנים דרך סוחרים • לא מקבלים פייפאל

AliExpress היא חנות סינית המכילה עשרות אלפי מוצרים שונים במחירים זולים ומשלוח חינם או זול במיוחד.


באתר תוכלו למצוא מוצרים מתחומים שונים כמו גאדג'טים, בגדים, צעצועים, מוצרים לבית ולמשרד, מוצרי יצירה ועוד ועוד.

רוב המוצרים אינם מוצרי מותג, אך הדבר ידוע כשזה נוגע לאתרי מסוג זה מסין, וכמובן מפצה על כך מחירם הזול של המוצרים.

יש לקחת בחשבון שהחנות עצמה היא בעצם במה לאלפי סוחרים שאת המוצרים עצמם אתם קונים דרכם, קצת כמו eBay. אין לכם מה לחשוש, כיוון שאתם מוגנים על ידי החנות במידה שהמוצר לא מגיע, והיא מבטיחה לכם החזר מלא במידה שיש בעיה. אך על מנת להיות בטוחים לגמרי, תמיד כדאי לקרוא את ה-Feedbacks שיש על כל מוכר ולראות אם היו לו בעיות בעבר.

האתר מציע סוגי משלוח שונים, החל מדואר רגיל ועד למשלוחים ע"י חברות משלוחים שמחירם בהתאם. המשלוח הסטנדרטי לרוב לא עולה כסף, אלא אם עוברים משקל מסויים.

באתר קהילה גדולה של קונים שניתן להתייעץ עם החברים בה לגבי מוצרים וסוחרים.

באתר שירות לקוחות הפעיל רוב שעות היימה, וניתן לקבל גם תשובות לשאלות פופולאריות דרך צ'אט אוטומטי (לא נציג חיי).

צורות תשלום

  • Moneybookers
  • כרטיס אשראי בינלאומי
  • Western Union
  • העברה בנקאית

משלוח

  • China Post Air Mail (עד 43 ימים)
  • DHL (עד 8 ימי עסקים)
  • EMS (עד 13 ימי עסקים)
  • TNT (עד 8 ימי עסקים)
  • FEDEX (עד 8 ימי עסקים)

מדיוניות החזרה

  • החזר מלא יינתן לקונה במידה והמוצר לא הגיע לייעדו
  • אין מידע לגבי החזרת מוצרים
כניסה לאתר
http://www.aliexpress.com

352 תגובות ל “AliExpress”

עמודים: [3] 2 1 »

  1. 352
    עדן אומר:

    היי שלום
    קניתי מהאתר מוצרים ונכראה לא שמתי לב שרשמתי את המייל לא נכון. וכבר חויבתי בכרטיס האשראי מה ניתן לעשות כדי להתעדכן במשלוח ואיך אפשר ליצור איתם קשר בנושא זה ?
    אשמח לתשובתכם
    תודה

  2. 351
    yolei אומר:

    היי אליה,
    את המספר מעקב אתה צריך לבקש מהמוכר.

  3. 350
    אליה אומר:

    שלום, הזמנתי לפני כ- חודשיים נעליים מאלי אקספרס והם לא הגיעו, דיברתי עם המוכר והוא אמר שהנעליים ממתינים לקבלה ונתן לי אתר של סין או משהו כזה שדרכו נשלח ההזמנה אבל אין לי מספר הזמנה כדי לחפש את ההזמנה שלי. מישהו יודע איך אוכל לקבל מספר הזמנה איפה מוצאים את זה ? אגב, גם לא קיבלתי מספר מעקב,

  4. 349
    דוקטור גב אומר:

    קניתי יותר מ 100 מוצרים מהאתר. חוץ מאחד הכל הגיע. בגלל איחור החזירו לי את הכסף וכשקיבלתי את המוצר הם לא רצו לגבות שוב את הכסף. בעיקרון הכסף יורד מיד בקניה לעלי אקספרס ואם מאשרים את הגעת המוצר הכסף עובר לספק. תשתמשו במעיל הם עונים ובדרך כלל מהר.
    מבחינתי אחלה אתר.

  5. 348
    קונה אנונימי אומר:

    קניתי באליאקספרס 11 מוצרים ממוכרים שונים , תמיד דאגתי לקנות ממוכרים עם דירוג גבוה בלבד מינימום 97% , קיבלתי את כל המוצרים בדיוק כמו שהזמנתי חוץ ממוצר אחד שקיבלתי שונה ממה שהוצג באתר , פניתי לאתר ולאחר משא ומתן האתר זיכה אותי במלוא הסכום . אני דווקא חושב שהאתר טוב חוץ מזמן המשלוח הארוך , אם דואגים לבדוק טוב את דירוג המוכר ומבצעים עבודת הכנה טובה לפני הרכישה ולא מתפתים למחירים נמוכים מידי אצל מוכרים מסויימים , אין סיבה שלא תהיו שבעי רצון מהקנייה באתר.

  6. 347
    yolei אומר:

    היי תומר,
    לצערי ללא מספר מעקב זה בלתי אפשרי לדעת האם החבילה בכלל קיימת והאם יצאה מתישהו לדרך.

  7. 346
    אריק אומר:

    תתקשר לחברת האשראי וטבטל את העברת הכסף תראה איך כולם חוזרים אלייך כמו עכברים

  8. 345
    תומר אומר:

    ביצעתי הזמנה דרך עלי אקספרס.
    הגנת הרכישה הסתיימה לא קיבלתי את המוצר ואין מידע כאשר אני מקליד את המספר מעקב פניתי למוכר ביום שהסתיימה בהכנת רכישה הוא אמר לי חבר אל תדאג זה בדרך אליך. היום פניתי לכלי אקספרס והם אומרים שהם יחזירו לי את הכסף השאלה שלי היא האם המשלוח יצא אליי או לא? איך אני מקבל מידע כי המוכר לא עונה לי?!

  9. 344
    yolei אומר:

    היי יואב,
    למען האמת, לא תמיד האשמה במוכרים (אלא אם הם מסרבים לדבר איתך). קרה לי כבר כמה פעמים שהזמנתי ממוכרים סינים באיביי (שנחשב ליותר בטוח בגלל פאיפאל), ולא קבלתי את הסחורה פשוט כי היא נעלמה לה בדואר, או הגיעה אחרי כמה חודשים טובים.

  10. 343
    יואב אומר:

    אתר חרא… יושבים שם נוכלים שגובים כסף ולא מספקים סחורה, הזמנתי 15 מוצרים מתוכם 5 לא הגיען . אין למי לפנות וגם אים מענה . מציע לכם לקנות נאייבי קצת יקר אך האיכות יותר טובה….

  11. 342
    נחמה אומר:

    שלום קניתי נייד אצל ספק סיני והוא חא עובד אפילו לא עולה הספק ביקש שאשלח אליו חזרה אל לא שולח לי את הכתובת שלו. את הכסף הוא קיבל ואני נשארתי בלי מכשיר נייד כיצד ניתן להתלונן באלי אקספרס כדי שיגרמו לו להגיב.. תודה

  12. 341
    yolei אומר:

    היי חן,
    הייתי פונה למוכר כדי לראות מה מקור הבעיה ולבדוק שהחבילה אכן נשלחה.

  13. 340
    חן אומר:

    היי קניתי מוצרים באליאקספרס ביותר מ100 דולר לפני שבועיים, קיבלתי אימייל שהתשלום התקבל על כל מוצר, אח"כ קיבלתי מייל שהמוצרים נשלחו, על כל מוצר שהזמנתי,
    ב15 לחודש קיבלתי כי ההזמנות שלי בוטלו בגלל שלא בוצע תשלום.
    לפי הרישומים של האשראי הכסף כן הועבר.
    מה אני עושה?
    מאד קשה בכלל ליצור איתם קשר?
    להמשיך לחכות למוצרים?

  14. 339
    shalev אומר:

    אני קניתי נעלי salomon ויום אחר כך בדקתי וראיתי שלקחתי מידה קטנה ממה שרציתי. האם אפשר לבטל את ההזמנה ואחר כך אחרי ששיניתי להזמין שוב?

  15. 338
    אבי אומר:

    הי,
    הזמנתי נייד שלאחר יום הפסיק לעבוד.
    פניתי לספק וישנה הרגשה שהוא מתעלם ומשתמש בתרוץ של היה חג וכאלה
    כבר שבוע שהוא לא עונה. יש למישהו מושג האם יש טעם לפנות ולהתלונן בפני האתר?

  16. 337
    yolei אומר:

    היי אבייה,
    בעיקרון למשלוחים מסין לוקח 4-6 שבועות להגיע לארץ, כך שייתכן שהיא עוד תגיע.
    אבל בכל מקרה, במקרה של בעייה פני למוכר.

  17. 336
    אביה אומר:

    קניתי מלקטת (פינצטה) מיוחדת לבניית ציפורניים לפניי יותר משלושה שבועות. בכרטיס האשראי שלי סומן לי שהתשלום עבורה ירד. אך הסחורה לא מגיעה. התכוונתי לבדוק את זמן הגעת הסחורה והדיוק, לפני שאני קונה סחורה במחירים גדולים יותר.מה אני עושה, …?

  18. 335
    גל אומר:

    הי,

    הזמנתי שמלה ולא הגיעה. (כפי שכתבתי כאן לפני כמה שבועות והנחת אותי בזמנו כיצד לנהוג וכך עשיתי. תודה!)
    לבסוף שורה ארוכה של התכתבות ביני לבין הספק, פתחתי "סכסוך" ובקשתי את הכסף חזרה. המוכר לא ענה ולפי שעון הזמן נשאר רק עוד שעה וחצי!

    מה זה אומר? אם המוכר לא הגיב האם אני אקבל את הכסף חזרה??

    אני אשמח לתשובה מהירה כי עוד שעה וחצי הזמן עובר ואני לא רוצה שיהיה מאוחר מידי לתגובה מצידי.

    המון תודות!

  19. 334
    אור אומר:

    אין מבצעים הזמנההה??מה עלי לעשות

  20. 333
    judy אומר:

    אני ביצעתי הרבה מאוד הזמנות דרך האתר. המשלוחים מגיעים באיחור רב.
    כשקיימת בעיה עם משלוח אז אין עם מי לדבר.אני קיבלתי שני מוצרים שבורים,צילמתי אותם וביקשתי לשלוח חדש(היה רק חלק מהמוצר לא כולו) ומכיוון שכבר עבר הזמן גם לא יכולתי לפתוח סיכסוך לכן פניתי ישירות למוכר ולא קיבלתי חדש למרות הבטחותיו.
    במשלוח אחר קיבלתי שלוש גופיות במקום ארבע ועד היום לא קיבלתי את הרביעית למרות שפניתי מספר רב של פעמים למוכר עצמו.
    כמובן שיש עוד הזמנות בדרך למרות שבוצעו בחודש אוקטובר-אין עם מי לדבר. ההזמנה מבחינת האתר נסגרה ואין לי אפשרות לפתוח סיכסוך. בקיצור תיזהרו!!! אין שרות לקוחות נורמלי ואין עם מי לדבר אחרי שההזמנה נסגרת.

  21. 332
    yolei אומר:

    היי ניקה,
    פני למוכר ושאלי אותו כיצד לשלם לו שוב.

  22. 331
    ניקה אומר:

    היי, שאלה לי
    אחרי כ-40 יום של המתנה למשלוח פתחתי סכסוך
    וביקשתי להחזיר לי את הכסף, המוכר לא התעיחס בזמן, הכסף הוחזר ופתאום למחרת הגיעו המוצרים ועכשיו המוכרת מבקש לשלם לו שוב, איך אני עושה את זה?

  23. 330
    גל אומר:

    הי,

    תודה על תשובתך. פניתי למוכר, אני כבר מתכתבת איתם שבועיים.
    הם טוענים שאין בעיה (לא במספר חבילה ולא בכתובת שלי) ואצליהם מופיע הפריט עדין במעבר.

    דברתי עם אחראית משמרת בדואר ישראל (בטלפון 171) היא אמרה לי שהמספר פריט (Tracking Number)שנתנו לי לא שייך אלי אלא למישהו אחר בעיר אחרת וכבר אספו את החבילה שם.

    האם מוכר מצבים כאלו : ומה עושים???

    המון תודות!

  24. 329
    yolei אומר:

    היי סי,
    צרי קשר עם המוכר ובררי איתו מה קורה במקרה כזה. מקסימום בקשי ממנו לבטל את העסקה.

  25. 328
    סי אומר:

    היי
    הזמנתי שרשרת מהאתר וירד לי החיוב בויזה כתוב שיש מינימום של 10$ מהמוכר אבל קניתי רק בפחות מדולר האם ההזמנה בכל זאת תגיע כי חוייבתי

  26. 327
    yolei אומר:

    היי גל,
    מוכרים סינים באמת מספקים מספר מעקב לא תקין הרבה פעמים, ולכן קשה לדעת אם באמת מדובר בחבילה שלך או לא..
    נסי לפנות ישירות למוכר ולראות מה לו יש להגיד.

  27. 326
    גל אומר:

    הי,

    התיעצתי כאן בעבר ומאד עזר לי.

    קינית באליאקספרס כמה דברים והכל היה בסדר.

    ההזמנה האחרונה שלי היא שמלת ערב שהזמנתי, וכשבדקתי באתר דואר ישראל לפי מספר ההזמנה שלי באלי אקספרס, היה רשום לי שהחבילה הגיעה לאלישמע.

    אני גרה במרכז, בעיר. לא באלישמע.

    התקשרתי לדואר ישראל ואמרו לי שם , שהאתרים הסיניים לפעמים נותנים מספר הזמנה שגוי.

    פניתי לאליקספרס וספרתי שיש בעיה.
    הם כל הזמן עונים לי שהם (אליאקספרס) בדקו והכל בסדר. שאני אמתין בסבלנות והחבילה תגיע.
    אמרתי להם (עם סימני קריאה) שלפי דואר ישראל החבילה הגיעה לאלישמע ואני לא (!!!!) גרה באלישמע.

    מה אני עושה????
    השמלה לאירוע שמתקרב ממש.

  28. 325
    merav אומר:

    הי לכולם׳ הזמנתי לפני שבוע בעלי אקספרס חלק מההזמנות נמצאות בסטטוס "unconfirmed delivery" מה זה אומר?? תודה

  29. 324
    yolei אומר:

    היי אורנה, מתי נשלחו המוצרים, באיזו שיטת משלוח ומאיזה מדינה?

  30. 323
    אורנה אומר:

    היי
    אני מתלבטת עם יגיעה אליי המוצרים שהזמנתי
    האם רוב הסיכויים שלא יגיעה
    מישהו יכול לעזור לי

  31. 322
    אוראל נתיב אומר:

    2014\1\8
    עד עכשיו הזמנתי 50 מוצרים מתוכם 2 לא הגיעו בטענה שהכתובת לא נכונה – וזה אותה כתובת לכול שאר המוצרים
    בדקתי באמת המוצר הגיע לארץ אבל משום מה דואר ישראל החזיר

    רוב המוצרים נחמדים וזולים יותר מישראל

    5\6 מוצרים היו דפוקים

  32. 321
    עינב אומר:

    יש לי שאלה אים קניתי מוצר אתמול מעלי אקספרס איפה אני רואה את המשלוח ???בסיום הקניה ראיתי שכתוב ההזמנה הצליחה

  33. 320
    זוהר אומר:

    היי חברים,
    מישהו יודע לגבי פלאפון גאלקסי s4. הזמנתי עכשיו אחד כזה ב 100$
    האם למישהו יש חוויות טובות / רעות לגבי השימוש בו?

  34. 319
    yolei אומר:

    היי אורית,
    מה קרה לחבילה עצמה? האם נשלחה לכתובת הנכונה ומי בעצם קיבל אותה לידיו?

  35. 318
    אורית אומר:

    אתם יושבים כאן לדבר ואני בוכה!!! קניתי עגלת תינוק ב539 דולר בסייל.
    כל פעם שנכנסתי לבדוק את ההודעה,ראיתי "נשלח" ו"ממתין לקבלה" פתאום,ביום האחרון של החודש שעבר,דצמבר-ראיתי שכתוב :"הסתיים" טיפול
    החבילה נמסרה ליעדה,בכרמיאל.לפני עשרה ימים,כך היה כתוב עפ'י מס המעקב שנתן לי הרמאי הזה.
    בירור קצר עם הדואר שם העלה שאכן הגיעה ונאספה כבר חבילה קטנה,בטח לא עגלה לתינוק.
    פניתי אילו והוא "מצטער" הפסדנו כסף בסייל הזה,ולא מתכוון שלוח לי את העגלה או את הכסף,כי פג תוקף האפשרות לפתוח "תיק בירור" כך אמרו לי,או בלשון האתר "סכסוך" ואני כאן אוכלת את הלב ולא מאמינה שאראה את כספי בחזרה.
    השירות לקוחות אליו פנינו-ענה שהם רואים בחומרה,ויתנו תשובה תוך 3 ימים וזה כמבון פניה לספק ו"שכנוע" אני בלחץ מטורף פה,על גודל ההפקרות והאכזבה,ואין לי לשלם שוב על עגלה אחרת!!!סמכתי על מה שקניתי ועל האתר הרע הזה,סמכתי ונותרתי ללא עגלה וללא כסף.אנימשתמשת עכשיו בעגלה מושאלת מחברה,שהצילה אותי ברגע האחרון.
    עודדו אותי-או תפנו לאן שהוא,שיעשה שם סדר.
    תודה.

  36. 317
    yolei אומר:

    היי רונה,
    אם למוכר יש הרבה מכירות ותגובות חיוביות יש סיכוי טוב שהוא מוכר אמין.
    מבחינת ביטחון קנייה אבל הייתי ממליצה דווקא על איביי. העניין הזה קצת בעייתי באליאקספרס.

  37. 316
    רונה אומר:

    היי יולי,
    אף פעם לא התנסתי ברכישה מהאינטרנט, אשמח לקבל טיפים איך להיזהר מנוכלים, איך נירשמים לאתר אלי אקספרס, איך אוכל לברר האם הספק אמין?

  38. 315
    אנה אומר:

    הזהרו מהאתר הזה!!
    הרבה מוצרים מגיעים שבורים, לא כפי שמתואר באתר וביגוד מידות לא נכונות – ה S שלהם זה כמו XXS של הארץ וה L שלהם זה כמו S שלנו.
    המוכרים עצמם מוחקים תגובות שליליות שמפורסמות עליהם ולכן כל מוכר שני תראו אצלו אותה תגובה "Excellent"
    רוב הפעמים הם בכלל לא עונים ולא מתייחסים.
    כבר פעמיים לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי והמוכרים לא התייחסו והנהלת אלי אקספרס אין שום דרך ליצור איתם קשר, האתר לא עובד אם PAY PAL כי הם סירבו להמשיך לעבוד איתם עקב תלונות רבות של לקוחות.
    על אחריותכם.

  39. 314
    yolei אומר:

    הם מודיעים מראש (מתקשרים כשהחבילה גמיעה לארץ). הבעיה היא שהם מציבים עובדה מוגמרת, למרות שאפשר לנסות להמקח איתם.

  40. 313
    מיכל אומר:

    באמת? גם אם החבילה שוקלת 0.5 ק"ג?
    זה חוקי בכלל שהם גובים כסף במעמד המסירה בלי שהודיעו עליו מראש?

  41. 312
    yolei אומר:

    היי מיכל,
    למרות שהחבילה שלך פטורה ממיסים, פדקס גובים דמי "טיפול" בסך של 127 ש"ח (הם אגב החברה הכי יקרה כשזה מגיע לטיפול בחבילות שפטורות ממכס).
    ראי כאן: לינק.

  42. 311
    מיכל אומר:

    הזמנתי שמלה מהאתר שעלתה 40 דולר וביקשתי משלוח דרך פדקס בעלות 20.52 דולר,סה"כ 60.52 האם אני אהיה צריכה לשלם מכס/ מיסים/ או משהו נוסף?
    כי אמרו לי שבפדקס מוסיפים כל מיני עמלות אם עלות החבילה היא מעל 60 דולר, הם יעשו לי בעיות על ה52 סנט האלה?

  43. 310
    yolei אומר:

    היי סמי,
    דווקא לא מוזר. מספרי מעקב לא תמיד מדוייקים, ודואר ישראל גם לא מראה מה מצב החבילה עד שהיא כבר בארץ..
    נסה להשתמש ב17track.net במקום.

  44. 309
    סמי אומר:

    הזמנתי מ 5 סוחרים שונים מוצרים ( סה"כ 5 מוצרים)
    הוא נתן לי מספר הזמנה ומספר מעקב
    אני נכנס לאתר של דואר ישראל לראות מעקב על המוצר אבל זה לא מוצא לי אותו
    הזמנתי את המוצרים לפני 10 ימים
    מוזר?
    אשמח לעדכון תודה רבה!

  45. 308
    yolei אומר:

    היי נתנאל,
    למרות שחלק מהמוכרים באליאקספרס באמת מוכרים מותגים במחיר מוזל, החלק השני מוכר זיופים. לצערי אין דרך ודאית לדעת מה בדיוק מקור המוצר. אתה יכול לנסות לקרוא תגובות על המוכרים ולהתרשם מקונים אחרים.

  46. 307
    נתנאל אומר:

    אהלן!
    אני רוצה להזמין סופטשל של nort face מאליאקספרס מצאתי כמה מוכרים אבל פתאום שאלתי את עצמי אם זה נראה בדיוק כמו המקורי כי בחלק מהתמונות הלוגו שנמצא מקדימה על החזה מטושטש או שאינו מופיע, איך אפשר לדעת? תודה!

  47. 306
    yolei אומר:

    היי כפיר,
    לאחרונה היו עיכובים במשלוחים מסין, וכבר היו כמה חבילות שקבלתי אחרי חודשיים..
    אם המשלוח נשלח בדואר אוויר הוא יגיע לסניף הדואר ליד ביתך.

  48. 305
    כפיר אומר:

    שלום,
    הזמנתי מאתר aliexpress כמה מוצרים. עבר כבר חודש, ועוד לא הגיע לי שום מוצר.
    רציתי לדעת איך אני מברר ועם מי והאם זה מגיע לי עד הבית או לדואר המרכזי שליד ביתי.
    אפשר לסמוך עליהם שבסופו של דבר זה יגיע?
    כי אמרו לי עד 3 שבועות
    תודה

  49. 304
    אנה אומר:

    תגובה על האתר:
    הזמנתי כבר כמה פעמים מהאתר ואני ממליצה להזמין ממנו אך לא כל דבר.
    למשל איפור ואביזרים לבית מומלץ אך היזהרו מהזמנת נעליים וביגוד עקב מידות לא נכונות שהם מפרסמים לעומת מה שבאמת מגיע וזה כבר קרה לי דרך האתר הזה כמה פעמים.
    בנוסף הזמנתי מוצר אחד שלא הגיע אליי לאחר שרשמתי 3 פעמים הודעה למוכר הוא לא ענה לי לאף אחת מהם ובנוסף מחק את התגובה השלילית שלי :/
    היום אפנה כבר לאתר עצמו ואקווה שהם כן יעשו משהו בנידון.
    בנוסף שחכתי לציין שהמשלוח לוקח בין שלושה שבועות ועד חודש ושבוע אפילו.

  50. 303
    הדר אומר:

    בבקשה תעזרו לי!

    הגיע אליי פריט שונה לגמרי ממה שהזמנתי, מבחינת צבע, עיצוב , איכות וקרוע!
    פתחתי סכסוך והקונה לא אישר אותו. הוא רוצה שאני אשלח לו איזשהו קוד שמחובר לפריט ושאני לא מוצאת אותו, והוא אומר שעכשיו הוא לא יכול לעזור לי.

    יש אפשרות לא לקבל את ביטול הסכסוך שלו ו"להסלים את הסכסוך". מישהו יודע מה ההשלכות של זה?

    תודה!

  51. 302
    18 אומר:

    איפה אני רואה מי הספק ? ואיך יוצרים איתו קשר???

  52. 301
    yolei אומר:

    אם ברשותך מספר מעקב ניתן לעקוב אחרי החבילה באתר הבא:
    http://17track.net

עמודים: [3] 2 1 »


השאר תגובה

כתבות אחרונות

שאלות ותשובות

סגור

שאלתך נשלחה בהצלחה!

יש לכם שאלה בנוגע להזמנה באינטרנט? שאלו כאן, ונשתדל לעזור בהקדם האפשרי!

שם *
אי-מייל *
אתר (כולל http://)
נושא *


השאלה *
שדה חובה *