שירות חדש של אמזון בשיתוף חברת השילוח DHL אקספרס מאפשר לקונים מאמזון להחזיר מוצרים באמצעות שליח אשר יגיע עד הבית שלכם בחינם, תוך קבלת זיכוי על המוצר מאמזון. זאת, במקום ללכת לסניף בעצמכם ולשלוח את החבילה.

כיצד השירות עובד?

  1. נכנסים לאתר/אפליקציה של אמזון
  2. בוחרים במוצר אשר רכשנו ואותו אנו מעוניינים להחזיר תוך ציון מהי הסיבה להחזרת המוצר.
  3. מקבלים אישור מאמזון ובוחרים באחת מהאופציות – החזרת החבילה בסניף של DHL או באמצעות שליח.
  4. בחרתם באופציית שליח? כעת תקבלו מאמזון שטר מטען שלמעשה מכסה את עלויות השילוח של המוצר חזרה ותוכלו לתאם את מועד איסוף המוצר ואת המיקום ממנו אתם מעוניינים שהוא ייאסף.

הגבלות והיקף השירות

השירות זמין למי שרכש ישירות מאמזון, כלומר במקרים בהם המשלוח התבצע דרך אמזון ולא על ידי חברת שילוח באמצעותה הסוחר ביצע שילוח של המוצר. בנוסף לכך, שירות ההחזרות אינו כולל מספר מוצרים מסוימים כמו מוצרי הלבשה תחתונה, משחות שיניים ועוד.

שדרוג רמת השירות עבור הצרכן הישראלי

אז אמנם לאמזון אין עדיין מחסנים בארץ, אך היא השיקה לפני מספר חודשים ממשק עברי מלא לגרסת האתר האמריקנית ואף שירות משלוחים בחינם לקונים מעל 49$ עבור מרבית המוצרים. כעת, עם שירות ההחזרות הנוח חוויית השירות והקניה מאמזון בישראל השתדרגה בהחלט וחשוב לשמר אותו על ידי שימוש הוגן ובביצוע החזרות חיוניות בלבד. מדובר בצעדים חשובים, אולי בדרך ליום שבו אמזון תקים מחסנים בארץ ושירות משלוחים מהירים – חלומו הרטוב של הצרכן הישראלי.

דילוג לתוכן